საიტის ანალიზი aco.ge
ACO.ge, რომელიც 2018 წელს დაარსდა, წარმოადგენს თავს, როგორც წამყვანი WaterTech კომპანია, რომელიც სპეციალიზირებულია წვიმისა და ჩამდინარე წყლების მართვაში. მიუხედავად იმისა, რომ მისი მეტა-აღწერა გერმანულ ენაზეა, საიტის შინაარსი გლობალურ წვდომაზე მიუთითებს, რაც დასტურდება ისეთ მნიშვნელოვან ღონისძიებებთან პარტნიორობით, როგორიცაა The Ocean Race Europe და მისი ფოკუსირება "მწვანე ქალაქის" კონცეფციებზე კლიმატის ცვლილებისადმი მდგრადი ურბანული დაგეგმარებისთვის. ვებსაიტი ხაზს უსვამს დიზაინს, ფუნქციონალურობასა და ინოვაციას სხვადასხვა გადაწყვეტილებებში, მათ შორის "ACO WaterDome" სასწავლო სივრცეს. სოციალური მედიის ბმულები YouTube-ზე, Facebook-ზე, LinkedIn-სა და Instagram-ზე მოცემულია ჩართულობისთვის, თუმცა პირდაპირი ტელეფონის საკონტაქტო ინფორმაცია მარტივად ხელმისაწვდომი არ არის. საიტი იყენებს TYPO3 CMS-სა და Google Tag Manager-ს თავისი ტექნიკური ინფრასტრუქტურისთვის.