საიტის ანალიზი agroport.ge
აგროპორტი.ge, რომელიც 2021 წლის ივლისში დაარსდა, საკუთარ თავს საქართველოს „პირველ ნუშის გადამამუშავებელ ქარხნად“ წარმოაჩენს, რაც მის H3 სათაურშია მითითებული. მიუხედავად იმისა, რომ მისი მეტა აღწერა ზოგადია, H1 სათაური და კომპანიის სახელი მკვეთრად მიანიშნებს ფოკუსირებაზე სასოფლო-სამეურნეო ბიზნესზე და პოტენციურად ექსპორტზე, რაც მზარდი სექტორია საქართველოში. Facebook-ის ბმულის არსებობა მიუთითებს სოციალური მედიის სტრატეგიაზე, რომელიც მიმართულია მომხმარებლებთან და პარტნიორებთან ურთიერთობისკენ, რაც ჩვეულებრივია ქართული ბიზნესისთვის, რომელიც ცდილობს ბრენდის ცნობადობის ამაღლებასა და კომუნიკაციის ხელშეწყობას, ამასთანავე მითითებულია ქართული საკონტაქტო ნომერი. დომენის რეგისტრაცია ადგილობრივი რეგისტრატორის, domenebi.ge-ს მეშვეობით და HTTPS-ის გამოყენება მიუთითებს სტანდარტულ, უსაფრთხო ონლაინ სივრცეზე კომპანიისთვის, რომელიც ფუნქციონირებს საქართველოს ციფრულ ლანდშაფტში.