საიტის ანალიზი agrostore.ge
Agrostore.ge, რომელიც 2018 წლის ბოლოს გაეშვა, თავს წარმოადგენს, როგორც "სუფთა ხილის დისტილატების" მწარმოებელი, განსაკუთრებული აქცენტით ხურმის არაყზე, რაც მისი გვერდის სათაურიდანაც ჩანს. მიუხედავად იმისა, რომ ვებგვერდი აგებულია Wix-ზე და იყენებს HTTPS-ს, მას არ გააჩნია მომხმარებელთა შეფასებები და საკონტაქტო ტელეფონის ნომრები, რაც მიანიშნებს მის განვითარების საწყის ეტაპზე ან ნიშურ არსებობაზე ქართულ ბაზარზე. LinkedIn-ისა და Instagram-ის ბმულების არსებობა მიუთითებს მცდელობაზე დაუკავშირდეს მომხმარებლებსა და პოტენციურ ბიზნეს პარტნიორებს ონლაინ, რაც ქართველი სასმელების მწარმოებლებისთვის ბრენდის ცნობადობისა და დისტრიბუციის გაზრდის საერთო სტრატეგიაა.