საიტის ანალიზი airlink.ge
Georgian Airlink (airlink.ge) თავს აფასებს, როგორც ქართულ ბიზნესზე ორიენტირებულ პლატფორმას, რომელიც მიზნად ისახავს კლიენტებისთვის უკეთესი შედეგების მიღწევას და საკუთარი შესაძლებლობების სხვა საწარმოებისთვის დემონსტრირებას. 2013 წლის ბოლოს დაარსებული და შპს „Georgianairlink“-ის სახელით რეგისტრირებული, საიტი ასახავს ათწლეულზე მეტ ოპერაციულ ისტორიას. ძირითადი სათაურები ხაზს უსვამს მისიას, რომელიც ორიენტირებულია კლიენტების მოსმენაზე და საუკეთესო შედეგების მისაღწევად მუშაობაზე. კომპანია აქტიურად არის წარმოდგენილი სოციალური მედიის პლატფორმებზე, მათ შორის Facebook-სა და Instagram-ზე, რაც მიუთითებს უფრო ფართო ჩართულობის სტრატეგიაზე.