საიტის ანალიზი amazon.ge
Amazon.ge, რომელიც 2001 წელს Amazon Europe Core S.a.r.l.-მა დაარეგისტრირა, გლობალური ელექტრონული კომერციის გიგანტის, ამაზონის წარმომადგენლობაა საქართველოში და გთავაზობთ პროდუქციის ფართო არჩევანს, მათ შორის ელექტრონიკას, მედია საშუალებებსა და ცხოვრების სტილის საქონელს. მიუხედავად იმისა, რომ დომენი ამაზონის ვრცელი კატალოგისკენ მიმავალ გზას წარმოადგენს, მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ ქართველი მომხმარებლებისთვის ძირითადი კონტენტი და გამოცდილება ხშირად Amazon.de-ს მიერ არის განპირობებული, რაც გერმანული ენის გვერდის სათაურითა და მეტა აღწერითაც დასტურდება. საიტის სიმწიფე და დამკვიდრებული ბრენდის სახელი მნიშვნელოვან სანდოობას მატებს, თუმცა მისი უშუალო მომხმარებელთა ჩართულობის მეტრიკა (შეფასებები, სოციალური ბმულები) საჯაროდ დეტალურად არ არის წარმოდგენილი, რაც მსხვილი საერთაშორისო პლატფორმების რეგიონული პორტალებისთვის არის გავრცელებული. მისი ტექნიკური პარამეტრები, HTTPS-ის ჩართვის ჩათვლით, შეესაბამება ელექტრონული კომერციის სტანდარტულ პრაქტიკას და მას საქართველოს მზარდი ონლაინ საცალო ვაჭრობის სექტორში საკვანძო მოთამაშედ აქცევს, რაც საერთაშორისო შოპინგის ვარიანტებზე მოსახერხებელ წვდომას უზრუნველყოფს.