საიტის ანალიზი atrium.ge
Atrium.ge, რომელიც GoodWeb CMS-ის ბაზაზე 2017 წელს შეიქმნა, ქართული ბიზნესებისთვის ციფრულ გადაწყვეტილებებს წარმოადგენს. მეტა აღწერა მიანიშნებს ხელმისაწვდომ, უნიკალურ შეთავაზებაზე საქართველოს ნებისმიერი ბიზნესისთვის, თვეში მხოლოდ 29 ლარად, რაც მიუთითებს ხელმისაწვდომ ციფრულ წარმომადგენლობაზე და, შესაძლოა, ვებ-დეველოპმენტის სერვისებზე. მიუხედავად იმისა, რომ საიტზე მომხმარებელთა შეფასებები არ არის, მისი არსებობა Facebook-სა და LinkedIn-ზე მიუთითებს პროფესიონალ აუდიტორიასთან ურთიერთობისა და სოციალური მედიის გამოყენების მცდელობაზე, რაც გავრცელებული სტრატეგიაა ქართულ კომპანიებში ბრენდის ცნობადობისა და მომხმარებლებთან ურთიერთობის დასამყარებლად. Google Analytics-ისა და Facebook Pixel-ის გამოყენება ასევე მიუთითებს მონაცემებზე დაფუძნებულ მიდგომაზე, მომხმარებელთა ქცევის გასაგებად და მარკეტინგული ძალისხმევის ოპტიმიზაციისთვის საქართველოს ციფრულ სივრცეში.