საიტის ანალიზი autoimperia.ge
autoimperia.ge, სავარაუდოდ, საქართველოში ავტომობილების სექტორისადმი მიძღვნილი პლატფორმაა, რომელიც 2018 წლის დასაწყისში შეიქმნა. მიუხედავად იმისა, რომ კონკრეტული დეტალები შეზღუდულია, Google Analytics-ისა და Tag Manager-ის არსებობა იმაზე მიუთითებს, რომ მომხმარებლის თვალთვალისა და მარკეტინგის პროფესიონალური მიდგომაა გამოყენებული, რაც ქართული ელექტრონული კომერციისა და მომსახურებაზე ორიენტირებული ბიზნესებისთვისაა დამახასიათებელი. Facebook-თან დაკავშირება კი მიანიშნებს ადგილობრივ მომხმარებლებთან სოციალური მედიის საშუალებით ჩართვის მცდელობაზე, რაც მნიშვნელოვანი არხია ქართული ბრენდებისთვის, რომლებიც ცდილობენ საზოგადოების შექმნას და შეთავაზებების პოპულარიზაციას კონკურენტულ ავტო ბაზარზე.