საიტის ანალიზი bakery.ge
ეს ვებგვერდი, bakery.ge, რომელიც 2019 წელს Cyber Marketing-ის მიერ, ქართული რეგისტრატორის registrator.ge-ს მეშვეობით შეიქმნა, როგორც ჩანს, არის საცხობის ონლაინ წარმომადგენლობა, რომელიც აქცენტს აკეთებს ნატურალურ ინგრედიენტებზე, რაზეც მიუთითებს მეტა აღწერა "დამზადებულია ნატურალური პროდუქტებით". მიუხედავად იმისა, რომ კონკრეტული პროდუქტის დეტალები სრულად არ არის წარმოდგენილი, ისეთი პოზიციების არსებობა, როგორიცაა "ვებ დეველოპერი", მიუთითებს მზარდ ან ჩამოყალიბებულ ოპერაციაზე, რომელიც ფოკუსირებულია მის ციფრულ ინფრასტრუქტურაზე. საიტი იყენებს Google Analytics-სა და Google Tag Manager-ს, რაც ქართული ბიზნესებისთვის მომხმარებელთა ქცევის თვალყურის დევნების საერთო პრაქტიკაა და აქვს სოციალური მედიის გვერდი Facebook-ზე, რაც ადგილობრივ ბაზარზე ჩართულობის პოპულარულ არხებს შეესაბამება.