საიტის ანალიზი banigroup.ge
„ბანი ჯგუფი“, რომელიც 2017 წელს დაარსდა, წარმოადგენს თავს, როგორც საქართველოში ერთ-ერთ გამოჩენილ სამშენებლო კომპანიას, რაც მის ქართულენოვან სათაურსა და თვალსაჩინო სათაურებში „ჩვენი პროექტები“ ჩანს. კონკრეტული საკონტაქტო ინფორმაციისა და მომხმარებელთა შეფასებების არარსებობის მიუხედავად, საიტის ფოკუსირება პროექტების ფართო სპექტრზე, მათ შორის, საცხოვრებელსა და სასტუმროებზე, მიუთითებს მცდელობაზე, მოიზიდოს ფართო კლიენტურა, რომელიც დაინტერესებულია უძრავი ქონების განვითარებით საქართველოში. Facebook Pixel-ის თრექერის არსებობა მიუთითებს ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიაზე, რომელიც იყენებს სოციალურ მედიას, რაც ქართული ბიზნესებისთვის პოტენციურ მომხმარებლებთან ურთიერთობის გავრცელებული მიდგომაა.