საიტის ანალიზი baristo.ge
Baristo.ge პოზიციონირებს, როგორც „მეტს, ვიდრე ყავა“-ს მიმწოდებელი და ორიენტირებულია სავაჭრო გადაწყვეტილებებზე ბიზნესებისთვის საქართველოში. 2015 წელს დაარსებული საიტი სპეციალიზირებულია ყავის, საჭმლისა და კაფე-ბარის აღჭურვილობის ფართო ასორტიმენტის შეთავაზებაზე, მათ შორის ისეთი ცნობილი ბრენდების, როგორიცაა Rheavendors და WMF, რაც მიუთითებს პროფესიონალურ გარემოსა და ოფისებზე გათვლაზე. საჯარო შეფასებებისა და სოციალური მედიის ინტეგრაციის არარსებობის მიუხედავად, Facebook Pixel-ის არსებობა მიუთითებს ციფრული მარკეტინგისა და აუდიტორიის თვალთვალის მცდელობაზე. ეს შეთავაზება შეესაბამება საოფისე კეთილმოწყობისა და სამუშაო ადგილის მოხერხებულობის სერვისების მოდერნიზაციის მზარდ ტენდენციას საქართველოს ბაზარზე, რაც მიზნად ისახავს თანამშრომელთა გამოცდილებისა და პროდუქტიულობის გაუმჯობესებას.