საიტის ანალიზი beverage.ge
Beverage.ge პოზიციონირებს, როგორც სასმელების ონლაინ მაღაზია, რომელიც 2020 წლის აპრილში გაეშვა, რაც მიუთითებს მის შედარებით ახალ შემოსვლაზე საქართველოს მზარდ ელექტრონული კომერციის ბაზარზე. მიუხედავად იმისა, რომ საიტს არ გააჩნია ვრცელი მეტამონაცემები, Google Analytics-ის, Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის გამოყენება იმაზე მიუთითებს, რომ ის ორიენტირებულია მონაცემებზე დაფუძნებულ მარკეტინგსა და მომხმარებელთა ჩართულობაზე, რაც ტიპურია თანამედროვე ქართული ონლაინ საცალო ვაჭრობისთვის. Facebook-ის ბმულისა და ქართული ტელეფონის ნომრის არსებობა აძლიერებს მის ხელმისაწვდომობას ადგილობრივი მომხმარებლებისთვის, რომლებიც ეძებენ სასმელების მოსახერხებელ მიწოდებას საქართველოში.