საიტის ანალიზი clubiveria.ge
Club Iveria (clubiveria.ge), სათაურისა და სათაურების მიხედვით, თავს წარმოაჩენს, როგორც თბილისში ფუფუნების, დახვეწილი კერძებისა და გართობის პრემიერ მიმართულებას. 2019 წელს გაშვებული საიტი რეგისტრირებულია კომპანია Limoni2009 Ltd-ზე, რაც იმაზე მიუთითებს, რომ ამ წამოწყების უკან ფორმალური ბიზნეს ერთეულია, და იყენებს Google Tag Manager-ს ანალიტიკისთვის, რაც ჩვეულებრივი პრაქტიკაა საქართველოში ბიზნესებისთვის, რომლებიც მონაცემებზე დაფუძნებული ინფორმაციის მიღებას ისახავენ მიზნად. მისი აქტიური წარმოდგენა სოციალურ მედია პლატფორმებზე, როგორიცაა Facebook, Instagram და Telegram, ხაზს უსვამს სტრატეგიას, რომელიც მიმართულია გამორჩეული კლიენტურის ჩართულობისკენ, რომელიც ეძებს ექსკლუზიურ გამოცდილებას და მსოფლიო დონის გართობას საქართველოს დედაქალაქში.