საიტის ანალიზი coca-cola.ge
Coca-Cola-ს ოფიციალური ქართული ვებსაიტი, რომელიც 2014 წელს The Coca-Cola Company-მ დაარეგისტრირა, ბრენდის მრავალფეროვანი პორტფელის ციფრულ შესასვლელს წარმოადგენს, მათ შორის Coca-Cola, Fanta და ადგილობრივი წყალი "მთისი". ის ყურადღებას ამახვილებს მარკეტინგულ კამპანიებზე, კომპანიის სიახლეებზე და უზრუნველყოფს წვდომას კონფიდენციალურობის პარამეტრებზე, რაც ასახავს გამჭვირვალობის ერთგულებას, რაც ხშირად გვხვდება საქართველოში მოქმედ მრავალეროვნულ ბრენდებში. საიტის ინტეგრაცია Google Analytics-თან და Google Tag Manager-თან, ასევე აქტიური სოციალური მედია წარმომადგენლობები YouTube-ზე, Facebook-სა და Instagram-ზე, მიუთითებს ქართველი მომხმარებლების პრეფერენციებზე მორგებულ ციფრულ ჩართულობის სტრატეგიულ მიდგომაზე. ეს დომენი ფუნქციონირებს, როგორც ძირითადი საკონტაქტო წერტილი ქართველი მომხმარებლებისთვის, რათა დაუკავშირდნენ მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე ცნობად სასმელის ბრენდს ადგილობრივ ბაზარზე.