საიტის ანალიზი discounteri.ge
Discounteri.ge, რომელიც ახლა Popshop.ge-ის ახალი ბრენდით ოპერირებს, წარმოადგენს რებრენდინგის ინიციატივას საქართველოს მზარდ ელექტრონული კომერციის სექტორში, რომელიც, სავარაუდოდ, ფასზე ორიენტირებულ მომხმარებლებს მიზნად ისახავს. მიუხედავად იმისა, რომ საიტის შექმნის ბოლოდროინდელი თარიღი და პირადი რეგისტრანტის დეტალები შეზღუდულ ინფორმაციას გვაწვდის მის ისტორიაზე, ახალ დომენზე გადასვლა და გამოკვეთილი H1 სათაური მიუთითებს სტრატეგიულ ნაბიჯზე, რომელიც მიზნად ისახავს ახალი ონლაინ წარმომადგენლობის დამკვიდრებას. მომხმარებელთა მიმოხილვებისა და სოციალური მედიის ბმულების არარსებობა მიუთითებს მომხმარებელთა ჩართულობის საწყის ეტაპზე, რაც ჩვეულებრივი მოვლენაა საქართველოს ბაზარზე ახალი ელექტრონული კომერციის პლატფორმებისთვის, როდესაც ისინი აშენებენ მომხმარებელთა ბაზას. საიტის უსაფრთხო HTTPS კავშირი და HTML-ის მცირე ზომა მიუთითებს მარტივ ტექნიკურ საფუძველზე, რომელიც მიმართულია ეფექტური მომხმარებლის გამოცდილებისკენ.