საიტის ანალიზი ericsson.ge
Ericsson.ge წარმოადგენს Ericsson-ის, გლობალური სატელეკომუნიკაციო გიგანტის, ოფიციალურ ქართულ ვებ-სივრცეს, რომელიც გთავაზობთ ინფორმაციას კომპანიის საქმიანობისა და საქართველოს ბაზარზე მისი მომავლის შესახებ. დაფუძნებული 2010 წელს Telefonaktiebolaget L M Ericsson-ის მიერ, ეს დომენი მიუთითებს ქართული ბაზრისადმი ხანგრძლივ ერთგულებაზე, რეგიონზე, სადაც მოწინავე საკომუნიკაციო ინფრასტრუქტურა სულ უფრო მნიშვნელოვანია ეკონომიკური განვითარებისა და ციფრული ჩართულობისთვის. საიტის ფოკუსირება „მომავლის კომუნიკაციის ფორმირებაზე“ შეესაბამება საქართველოს მიმდინარე ძალისხმევას ტექნოლოგიური ლანდშაფტის მოდერნიზაციისა და გლობალურ ციფრულ ქსელებში შემდგომი ინტეგრაციისთვის. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებლების პირდაპირი შეფასებები არ არის, LinkedIn-ისა და Facebook-ის ბმულების არსებობა მიუთითებს გაფართოების სტრატეგიაზე, რომელიც ორიენტირებულია როგორც პროფესიულ კავშირებზე, ისე ფართო საზოგადოების ჩართულობაზე, რაც ასახავს საქართველოში მოქმედი მსხვილი კორპორაციებისთვის გავრცელებულ ციფრულ მარკეტინგულ პრაქტიკას. უსაფრთხო HTTPS კავშირი და Google Tag Manager-ის გამოყენება მიუთითებს ტექნიკურად გამართულ პლატფორმაზე, რომელიც მზად არის საქართველოს ციფრულად აქტიურ მოსახლეობასთან დასაკავშირებლად.