საიტის ანალიზი eurofarm.ge
Eurofarm.ge, რომელიც 2015 წელს შპს „ეკო ფერმის“ მიერ არის რეგისტრირებული, როგორც ჩანს, ქართული ბიზნეს დომენია, თუმცა ამჟამად ტექნიკური პრობლემები აქვს არასწორი SSL სერთიფიკატის გამო, რაც ხელს უშლის მის ხელმისაწვდომობას. სახელწოდებიდან გამომდინარე, „ეკო ფერმა“, საიტი სავარაუდოდ მიზნად ისახავდა წარმოედგინა სასოფლო-სამეურნეო ან ეკოლოგიური საწარმო, პოტენციურად ფოკუსირებული ადგილობრივ პროდუქციაზე ან მდგრად პრაქტიკაზე, რაც მზარდი ტენდენციაა საქართველოს განვითარებად ბაზარზე. სოციალური მედიის ბმულებისა და მომხმარებელთა შეფასებების არარსებობა მიუთითებს შეზღუდულ საჯარო ციფრულ სტრატეგიაზე, რაც ჩვეულებრივია ზოგიერთი B2B ან სპეციალიზებული მომსახურების პროვაიდერისთვის ქართულ კონტექსტში. საჭიროა შემდგომი განვითარება მისი ონლაინ ყოფნის აღსადგენად და მიზნობრივ აუდიტორიასთან ნდობის გასამყარებლად.