საიტის ანალიზი europroduct.ge
Europroduct.ge არის "ევროპროდუქტის" სუპერმარკეტების ქსელის ონლაინ წარმომადგენლობა, რომელიც 2011 წელს დაარსდა და საქართველოს საცალო სექტორის მნიშვნელოვანი მოთამაშეა. საიტი აქცენტს აკეთებს მაღალი ხარისხის, იმპორტირებული ევროპული პროდუქტების მრავალფეროვან არჩევანზე და ხაზს უსვამს მათ ნატურალურ და დანამატებისგან თავისუფალ თვისებებს. პროდუქციის კატალოგის გარდა, Europroduct.ge მომხმარებლებს რეცეპტებითა და ბლოგით იზიდავს, რაც მიანიშნებს საზოგადოების ჩამოყალიბებისა და მარტივი ტრანზაქციების მიღმა ღირებულების შეთავაზების სტრატეგიაზე, რომელიც, სავარაუდოდ, სხვა გამოჩენილ ქართულ კვების პროდუქტების საცალო ქსელებში დანერგილ წარმატებულ კონტენტ მარკეტინგის მიდგომებს იმეორებს. Google Analytics-ის, Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის ინტეგრაცია მიუთითებს მონაცემებზე დაფუძნებულ მიდგომაზე, რაც ონლაინ აუდიტორიის გაგებასა და ქართულ ბაზარზე ციფრული კამპანიების ოპტიმიზაციას ისახავს მიზნად.