საიტის ანალიზი fishmarket.ge
ეს ვებსაიტი, fishmarket.ge, რომელიც 2017 წელს შეიქმნა, როგორც ჩანს, არის ონლაინ პლატფორმა, რომელიც ეძღვნება საქართველოში თევზის პროდუქტების გაყიდვასა და მიწოდებას. მიუხედავად იმისა, რომ დომენის უკან კონკრეტული კომპანია კონფიდენციალურად არის რეგისტრირებული, Facebook-სა და Instagram-ზე სოციალური მედიის ბმულების არსებობა მიუთითებს აქტიურ მცდელობაზე, დაუკავშირდნენ ქართველ მომხმარებელს, რაც ადგილობრივი ბიზნესებისთვის საერთო ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიების ანარეკლია. nopCommerce-ის, როგორც CMS-ის გამოყენება და Google Analytics-ისა და Tag Manager-ის ინტეგრაცია მიუთითებს თანამედროვე, ტექნიკურად გამართულ მიდგომაზე ელექტრონული კომერციისადმი, რომელიც, სავარაუდოდ, ემსახურება იმ პირებს, რომლებიც ეძებენ მოსახერხებელ წვდომას ახალ ზღვის პროდუქტებზე, რომლებიც პირდაპირ სახლებში მიეწოდებათ, როგორც ამას ქართულად წარმოდგენილი სათაური "მიწოდების სერვისი" მიუთითებს.