საიტის ანალიზი fitroom.ge
Fitroom.ge არის ელექტრონული კომერციის პლატფორმა, რომელიც ეძღვნება ფიტნეს ტანსაცმელსა და აქსესუარებს საქართველოში, და გთავაზობთ ნივთების ფართო არჩევანს, დაწყებული ლეგინსებითა და სპორტული ბიუსტჰალტერებით, დამთავრებული სრული კომპლექტებითა და კომბინეზონებით. 2019 წლის აპრილში Fitroom-ის მიერ დაარსებული ეს ონლაინ მაღაზია იყენებს WordPress-ს და სტანდარტულ ანალიტიკურ ინსტრუმენტებს, როგორიცაა Google Tag Manager და Facebook Pixel, რაც მიუთითებს ციფრული მარკეტინგისა და ელექტრონული კომერციისადმი პროფესიონალურ მიდგომაზე ქართულ ბაზარზე. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამად მომხმარებლის შეფასებები არ არის ხელმისაწვდომი, აქტიური სოციალური მედიის ბმულების არსებობა ისეთ ძირითად პლატფორმებზე, როგორიცაა Instagram და Facebook, მიუთითებს ქართველი ფიტნესის მოყვარულთა შორის საზოგადოებისა და ბრენდის ცნობადობის ამაღლების მცდელობაზე. ეს საიტი პოზიციონირებს, როგორც აქტიური ტანსაცმლის მთავარი დანიშნულების ადგილი, რომელიც შეესაბამება საქართველოში ჯანმრთელობისა და კეთილდღეობის სფეროში მონაწილეობის მზარდ ტენდენციას და, როგორც ჩანს, აქტიურად იმართება, რათა ჩაერთოს თავის სამიზნე აუდიტორიასთან.