საიტის ანალიზი fly.ge
Fly.ge არის ქართული ონლაინ პლატფორმა, რომელიც მიზნად ისახავს ხელმისაწვდომი ავიაბილეთების შეთავაზებას და დაარსდა 2014 წელს. როგორც სააქციო საზოგადოება, რომელიც მუშაობს საიმედო HTTPS/SSL კონფიგურაციით WordPress-ზე, ის იყენებს პოპულარულ ანალიტიკურ ინსტრუმენტებს, როგორიცაა Google Tag Manager და Facebook Pixel, რაც მიუთითებს მომხმარებლის მონაცემებზე და მარკეტინგულ ძალისხმევაზე საქართველოს ტურისტულ სექტორში. საიტის აქცენტი "ოცნების ბილეთების ხელმისაწვდომ ფასად პოვნაზე", განსაკუთრებით ევროპული მიმართულებებისთვის, და მისი მიმზიდველი H1 სათაური "წინ ბევრი აღმოჩენაა" მას წარმოაჩენს, როგორც მოსახერხებელ პორტალს ქართველი მოგზაურებისთვის, რომლებიც ეძებენ თავგადასავლებსა და ხელმისაწვდომ ფრენებს, რომელსაც მხარს უჭერს აქტიური სოციალური მედია YouTube-ზე, Facebook-სა და LinkedIn-ზე.