საიტის ანალიზი fmgroup.ge
FMGroup.ge, რომელიც დაარსდა 2012 წელს და რეგისტრირებულია შპს „ფუდ მენეჯმენტ ჯგუფზე“, პოზიციონირებს, როგორც კვების და ღონისძიებების მომსახურების სრულ სპექტრს საქართველოში, სპეციალიზირებულია ლანჩების შეთავაზებაში, ფურშეტებსა და ღონისძიებების ორგანიზებაში. Facebook-ის, LinkedIn-ისა და Instagram-ის ბმულების არსებობა მიუთითებს აქტიურ ჩართულობის სტრატეგიაზე, რომელიც მორგებულია ქართველ მომხმარებლებზე და ბიზნესებზე და შეესაბამება ადგილობრივ ბაზარზე არსებულ ციფრული მარკეტინგის გავრცელებულ პრაქტიკას. WordPress-ზე ოპერირება Google Analytics-ითა და Facebook Pixel-ით მიუთითებს თანამედროვე ტექნიკურ მიდგომაზე ვებ-გვერდისა და მომხმარებელთა თვალთვალისადმი, რაც მიზნად ისახავს, მოემსახუროს როგორც ინდივიდუალურ კლიენტებს, ასევე კორპორატიულ საჭიროებებს საქართველოს განვითარებად ღონისძიებებისა და სტუმართმასპინძლობის სექტორში.