საიტის ანალიზი foodmart.ge
"Foodmart Retail Group", რომელიც 2013 წელს დაარსდა, წარმოადგენს შპს "Foodservice"-ის საცალო ოპერაციების ონლაინ წარმომადგენლობას. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებლის შეფასებები და სოციალური ქსელების ბმულები მიუწვდომელია, დომენის სახელი მკაფიოდ მიუთითებს საქართველოში კვების პროდუქტებისა და სასურსათო საცალო სექტორზე ფოკუსირებაზე. ვებგვერდის მინიმალური ტექნიკური მახასიათებლები, როგორიცაა მცირე HTML ზომა და SSL-ის არარსებობა, მიუთითებს ფუნდამენტურ ონლაინ წარმომადგენლობაზე. დამატებითი ჩართულობა და განახლებული ინფორმაცია სასარგებლო იქნება პოტენციური ვიზიტორებისთვის, რომლებსაც სურთ გაიგონ მეტი მათი შეთავაზებების შესახებ.