საიტის ანალიზი foodpanda.ge
მიუხედავად იმისა, რომ foodpanda.ge დომენი 2014 წელს შეიქმნა, ამჟამად ის გაფუჭებულ გვერდს წარმოადგენს, რაც ხელს უშლის მომხმარებლის პირდაპირ ჩართულობას ან მის ფუნქციონირებაში გარკვევას. Foodpanda GmbH-ში რეგისტრირებული ეს პლატფორმა გამიზნული იყო, რომ ყოფილიყო საკვების მიწოდების სერვისების უფრო ფართო სპექტრის ნაწილი, სექტორი, რომელმაც საქართველოში მნიშვნელოვანი ზრდა და კონკურენცია განიცადა. მიმოხილვების, სოციალური ბმულებისა და აქტიური კონტენტის არარსებობა იმაზე მიუთითებს, რომ ის ამჟამად არააქტიურ მდგომარეობაშია, რაც უჩვეულოა საკვების მიწოდების ბაზარზე გლობალური აღიარების მქონე ბრენდისთვის. ეს სიტუაცია მიუთითებს პოტენციურ ტექნიკურ პრობლემაზე ან სტრატეგიულ ცვლილებაზე, რომელიც გავლენას ახდენს მის ქართულ ონლაინ წარმომადგენლობაზე.