საიტის ანალიზი fourseasonstours.ge
„ოთხი სეზონი ტურსი“, დაფუძნებული 2013 წელს, ფუნქციონირებს როგორც ტურისტული სააგენტო და საკუთარი ონლაინ წარმომადგენლობისთვის იყენებს Google Analytics-სა და Tag Manager-ს. მიუხედავად იმისა, რომ კონკრეტული მომხმარებლის გამოხმაურება არ არის ხელმისაწვდომი, YouTube-სა და Facebook-ზე სოციალური მედიის ბმულების არსებობა მიუთითებს ჩართულობის სტრატეგიაზე, რომელიც შეესაბამება ქართველი მომხმარებლების ტიპურ ონლაინ ქცევას. როგორც საქართველოში ტურიზმის განვითარებად სექტორში კარგად დამკვიდრებული დომენი, fourseasonstours.ge, სავარაუდოდ, ემსახურება როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო მოგზაურებს, რომლებიც ეძებენ კურირებულ ტურისტულ პაკეტებს, რაც მიანიშნებს პოპულარულ ქართულ მიმართულებებსა და გამოცდილებაზე ფოკუსირებაზე.