საიტის ანალიზი fresco.ge
Fresco.ge წარმოადგენს "ფრესკოს" ციფრულ სახეს, რომელიც არის 2011 წელს დაარსებული სუპერმარკეტების ცნობილი ქსელი საქართველოში. ვებ-გვერდი წარმოაჩენს მათ საცალო ოპერაციებს, მათ შორის ფილიალების ადგილმდებარეობებს, კორპორატიულ გაყიდვებსა და ლოიალურობის პროგრამებს, რაც ასახავს მათ მნიშვნელოვან როლს საქართველოს სასურსათო ბაზარზე. აქტიური სოციალური მედიის პროფილებით Facebook-ზე, LinkedIn-სა და Instagram-ზე, "ფრესკო" ინარჩუნებს მჭიდრო კავშირს თავის მომხმარებლებთან, რაც გავრცელებული და ეფექტური სტრატეგიაა ქართული ბიზნესებისთვის მომხმარებლებთან ურთიერთობისთვის. დომენის რეგისტრანტი, შპს "ფრესკო რითეილ გრუპი" და სტანდარტული ანალიტიკური ხელსაწყოების გამოყენება, როგორიცაა Google Tag Manager და Facebook Pixel, მიუთითებს კარგად ჩამოყალიბებულ ონლაინ ინფრასტრუქტურაზე, რომელიც მხარს უჭერს მათ ფართო ქსელს თბილისსა და მის ფარგლებს გარეთ.