საიტის ანალიზი frix.ge
Frix.ge წარმოადგენს FRIXX-ის ონლაინ წარმომადგენლობას, ცნობილი ქართული ბრენდის, რომელიც განთქმულია თავისი უმაღლესი ხარისხის კარტოფილის ჩიფსებით. დომენი რეგისტრირებულია 2014 წელს Wellington, LLC-ზე, რაც პროფესიონალი კომპანიის მხარდაჭერაზე მიუთითებს. მიუხედავად იმისა, რომ ვებსაიტს დეტალური ანალიტიკა აკლია, მისი მნიშვნელოვანი Facebook-ის მიმდევრობა 82,000-ზე მეტი მოწონებით და არსებითი ჩართულობა მიუთითებს ძლიერ მომხმარებელთან კავშირზე საქართველოში. ეს იმაზე მიუთითებს, რომ FRIXX-მა წარმატებით გამოიყენა სოციალური მედია ბრენდის ერთგულების შესაქმნელად და თავისი პოპულარული პროდუქტის, საჭმლის, გასავრცელებლად, რაც ჩვეულებრივი და ეფექტური სტრატეგიაა ქართული FMCG კომპანიებისთვის. საიტის აქტიური HTTPS იმპლემენტაცია უზრუნველყოფს უსაფრთხო მომხმარებლის გამოცდილებას, რაც ასახავს უსაფრთხოების ცნობიერების მზარდ ტენდენციას საქართველოს ციფრულ ლანდშაფტში.