საიტის ანალიზი frixx.ge
FRIXX.ge წარმოადგენს "FRIXX"-ის ონლაინ სივრცეს, რომელიც პოპულარული ქართული ბრენდია და განთქმულია თავისი კარტოფილის ჩიფსებით. დაფუძნებული 2014 წელს და რეგისტრირებული შპს "Wellington"-ის მიერ domenebi.ge-ს მეშვეობით, დომენი მიანიშნებს ბრენდზე, რომელსაც ღრმა ფესვები აქვს ადგილობრივ ბაზარზე. მიუხედავად იმისა, რომ ვებსაიტის ძირითადი კონტენტი ამჟამად მიუწვდომელია, FRIXX-ს მნიშვნელოვანი რაოდენობის გამომწერი ჰყავს სოციალურ მედიაში, განსაკუთრებით Facebook-ზე, რაც მიუთითებს მომხმარებელთა ძლიერ ჩართულობაზე, რომელიც შეესაბამება ქართული კვების ბრენდების ციფრული მარკეტინგის გავრცელებულ ტენდენციებს. ეს იმაზე მიუთითებს, რომ FRIXX ძირითადად იყენებს საკუთარ სოციალურ არხებს მომხმარებლებთან პირდაპირი ინტერაქციისა და ბრენდის მშენებლობისთვის, რაც ასახავს სტრატეგიულ ფოკუსირებას საზოგადოებასა და მომხმარებელთა ლოიალობაზე საქართველოს კონკურენტულ საჭმლის ბაზარზე.