საიტის ანალიზი gardenashop.ge
ეს დომენი, gardenashop.ge, რომელიც 2020 წლის შუა რიცხვებში გაეშვა, ამჟამად ემზადება დებიუტისთვის, რაზეც მიუთითებს წარწერა "მალე". პოპულარული და ხშირად გაყიდვადი პროდუქტების კატეგორიების არსებობა მიანიშნებს ელექტრონული კომერციის ფოკუსირებაზე მებაღეობისა და სახლის კეთილმოწყობის სექტორში, ბაზრის სეგმენტზე, რომელიც საქართველოში სტაბილურ ზრდას განიცდის, განსაკუთრებით ურბანული მებაღეობისა და სახლის ლანდშაფტის მოწყობისადმი გაზრდილი ინტერესის ფონზე. მისი რეგისტრაცია "transporteri"-ს მიერ და მართვა "proservice ltd"-ის მიერ სტანდარტულია ქართული ონლაინ წამოწყებებისთვის. აქტიური სოციალური მედიის პროფილებით Facebook-ზე, Instagram-სა და Telegram-ზე, და საკონტაქტო ტელეფონის ნომრით, საიტი საფუძველს უყრის მომხმარებლებთან ურთიერთობასა და ჩართულობას, რაც ასახავს ქართული ელექტრონული კომერციის ბიზნესების მიერ გამოყენებულ საერთო სტრატეგიებს ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად და სამიზნე აუდიტორიამდე მისაღწევად. Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის იმპლემენტაცია მიუთითებს მონაცემებზე დაფუძნებულ მიდგომაზე მომხმარებლის ქცევის გასაგებად და საბოლოო ონლაინ შოპინგის გამოცდილების ოპტიმიზაციისთვის.