საიტის ანალიზი gastronome.ge
Gastronome.ge პოზიციონირებს როგორც პრემიუმ პროდუქციის მიმწოდებელი, რომელიც გთავაზობთ მრავალფეროვან არჩევანს, განსაკუთრებული აქცენტით ესპანურ წარმოშობაზე, რაც H1 სათაურიდან ჩანს. დამკვიდრებული ბრენდების, როგორიცაა Häagen-Dazs და Violife, არსებობა, "ჯანსაღი ცხოვრების" ხსენებასთან და კონკრეტულ დელიკატესებთან, როგორიცაა "პაპარდელე ტრიუფელით", ერთად, მიუთითებს გურმანული და სპეციალიზებული საკვები პროდუქტების კურირებულ ასორტიმენტზე. 2018 წელს გაშვებული და Google Tag Manager-ის გამოყენებით, საიტი ციფრული თვალთვალისადმი ერთგულებას აჩვენებს. მომხმარებელთა მიმოხილვების არარსებობის მიუხედავად, მისი აქტიური სოციალური მედია Facebook-ზე, Instagram-სა და LinkedIn-ზე მიუთითებს ქართულ აუდიტორიასთან ურთიერთობის მცდელობაზე, რომელიც დაინტერესებულია მაღალი ხარისხის საკვები პროდუქტებით და, შესაძლოა, იმპორტირებული დელიკატესებით, რაც საქართველოს კულინარიულ ბაზარზე მზარდი სეგმენტია.