საიტის ანალიზი geonovation.ge
2010 წელს დაარსებული Geonovation.ge წარმოადგენს ევროპული ბრენდების ჰიდრო, თერმული და ხმის საიზოლაციო მასალების, ასევე ვინილის იატაკის ძირითად იმპორტიორსა და მიმწოდებელს ამიერკავკასიის რეგიონში. იმის გათვალისწინებით, რომ Geonovation აღიარებულია საქართველოს სამშენებლო მასალების სექტორში მნიშვნელოვან მოთამაშედ, ეს საიტი, სავარაუდოდ, ორიენტირებულია როგორც B2B კლიენტებზე, როგორიცაა დეველოპერები და კონტრაქტორები, ასევე B2C მომხმარებლებზე, რომლებიც ეძებენ ხარისხიან სამშენებლო გადაწყვეტილებებს. დამკვიდრებული ბრენდების, როგორიცაა Alufom და Polynor, არსებობა მიანიშნებს პრემიუმ პროდუქტებისადმი ერთგულებაზე, რაც ემსახურება ბაზარს, რომელიც სულ უფრო მეტად არის ორიენტირებული ენერგოეფექტურობასა და თანამედროვე სამშენებლო სტანდარტებზე. Facebook-ზე, Twitter-ზე, YouTube-სა და LinkedIn-ზე აქტიური სოციალური მედიის პროფილების მეშვეობით Geonovation ურთიერთობს თავის აუდიტორიასთან, რაც ხაზს უსვამს მის პროაქტიულ მიდგომას საქართველოს სამშენებლო მასალების კონკურენტულ ბაზარზე.