საიტის ანალიზი geopaper.ge
geopaper.ge, რომელიც 2008 წელს დაარსდა, როგორც ჩანს, არის კომპანიის ონლაინ წარმომადგენლობა, რომელიც Gold East-ის ექსკლუზიური პარტნიორის როლს ასრულებს და პროდუქციის მიწოდებაზეა ორიენტირებული კონკრეტულ მისამართებზე. ვებგვერდი გვთავაზობს წვდომას მათ პროდუქციის კატალოგზე, უახლეს სიახლეებსა და ფილიალების ადგილმდებარეობაზე, რაც მიუთითებს საცალო ან დისტრიბუციაზე ორიენტირებულ ბიზნესზე. საკონტაქტო ტელეფონის ნომრები არ მოიძებნა, თუმცა სოციალური მედიის, Facebook-ისა და LinkedIn-ის ბმულების არსებობა ჩართულობის შესაძლებლობებზე მიუთითებს. ვებგვერდი აგებულია Joomla!-ს კონტენტის მართვის სისტემაზე.