საიტის ანალიზი geplac.ge
geplac.ge, რომელიც ოპერირებს ქართული სლოგანით "სიტყვა და საქმე", როგორც ჩანს, არის პლატფორმა, რომელიც ორიენტირებულია უძრავი ქონების ტრანზაქციებზე, კონკრეტულად ბინების ყიდვა-გაყიდვაზე, რაც მის მეტა აღწერაშია მითითებული. 2020 წლის ბოლოს გაშვებულმა ამ დომენმა დაიმკვიდრა ადგილი საქართველოს მზარდ ონლაინ უძრავი ქონების ბაზარზე, სექტორში, რომელიც განიცდის მნიშვნელოვან ციფრულ ტრანსფორმაციას. მიუხედავად იმისა, რომ კონკრეტული მომხმარებლის შეფასებები ჯერჯერობით ხელმისაწვდომი არ არის, Google Analytics-ის, Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის გამოყენება საიტზე მიუთითებს მომხმარებლის ქცევისა და ჩართულობის გაგების სტრატეგიულ მიდგომაზე, რაც ასახავს ქართული ბიზნესების მიერ გავრცელებულ ციფრულ მარკეტინგულ პრაქტიკას. Facebook-ის ბმულის არსებობა მიანიშნებს ძალისხმევაზე, შეიქმნას საზოგადოება ან გაიზარდოს ტრაფიკი სოციალური არხებით, რაც სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი კომპონენტია ბევრი ქართული ბრენდისთვის, რომლებიც ცდილობენ აუდიტორიასთან დაკავშირებას.