საიტის ანალიზი glassco.ge
Glassco.ge, რომელიც 2015 წელს დაარსდა, როგორც ჩანს, არის ქართული კომპანიის ონლაინ წარმომადგენლობა, რომელიც სპეციალიზირებულია პროდუქტებში, სათაურებით "ჩვენი მისია", "ჩვენი მიზანი" და "პროდუქტები". კომპანია იყენებს სოციალურ მედია პლატფორმებს, როგორიცაა Facebook და LinkedIn, საკომუნიკაციოდ და ასევე უზრუნველყოფს პირდაპირ კონტაქტს ორი ქართული ტელეფონის ნომრის საშუალებით. დომენის შექმნის თარიღი და საჯარო რეგისტრანტი მიუთითებს კარგად ჩამოყალიბებულ, ადგილობრივად რეგისტრირებულ ერთეულზე, რომელიც, სავარაუდოდ, ემსახურება ქართველ მომხმარებლებს ან ბიზნესებს, რომლებიც ეძებენ მათ კონკრეტულ პროდუქტებს. Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის არსებობა მიუთითებს ციფრული მარკეტინგისა და მომხმარებელთა ქცევის ანალიზის სტრატეგიულ მიდგომაზე, რაც გავრცელებულია ქართული კომპანიებისთვის, რომლებიც ზრდასა და მომხმარებელთა ჩართულობას ისახავენ მიზნად.