საიტის ანალიზი gloria.ge
გლორია შპს, რომელიც ოპერირებს ვებ-გვერდიდან gloria.ge, როგორც ჩანს, რეგისტრირებული ქართული კომპანიაა 2010 წლის თებერვლიდან და აქტიურად არის ჩართული მზარდ ტურისტულ სექტორში. ვებ-გვერდის სტრუქტურა, საკვანძო სათაურებით, როგორიცაა "Tiflis Palace", "Tiflis Veranda" და "Grand Gloria", მკაფიოდ მიუთითებს სტუმართმოყვარეობაზე და, შესაძლოა, სასტუმროების ან მომსახურე საცხოვრებლების პორტფოლიოზე. მომხმარებლის შეფასებების არარსებობის მიუხედავად, მისი წარმოდგენა ძირითად სოციალურ მედია პლატფორმებზე, როგორიცაა Facebook და Instagram, მიუთითებს თანამედროვე ქართულ აუდიტორიასთან და საერთაშორისო ტურისტებთან დაკავშირების მცდელობაზე. საიტის უსაფრთხო HTTPS კონფიგურაცია და Google Analytics-ისა და Tag Manager-ის გამოყენება მიუთითებს სტანდარტულ, პროფესიონალურ მიდგომაზე მის ონლაინ წარმომადგენლობასთან საქართველოს განვითარებად ციფრულ ლანდშაფტში.