საიტის ანალიზი goonline.ge
Goonline.ge პოზიციონირებს, როგორც პლატფორმა, რომელიც მხარს უჭერს "ორგანულ მოძრაობას" საქართველოში, რაც ჩანს მისი გამოკვეთილი H1 სათაურიდან და პროდუქციის ჩამონათვალიდან, როგორიცაა "ფერმის ახალი ხილი" და "ბუნებრივად გამოხდილი ზეითუნის ზეთი". 2018 წელს დაფუძნებული "შპს გლობალ ინვესტის" მიერ, საიტი ორიენტირებულია შერჩეულ ორგანულ პროდუქტებზე და გთავაზობთ მიმზიდველ აქციებს, როგორიცაა 25%-იანი ფასდაკლება პირველ შესყიდვაზე. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებლის მიმოხილვებისა და სოციალური მედიის ბმულების არარსებობა ნიშნავს, რომ პირდაპირი ჩართულობის მეტრიკა მიუწვდომელია, საიტის WordPress-ის ფუნდამენტი და HTTPS სერთიფიკატი მიუთითებს სტანდარტულ ტექნიკურ მოწყობაზე ელექტრონული კომერციისთვის ქართულ ბაზარზე. სავარაუდოდ, Goonline.ge მიზნად ისახავს მომხმარებლებს, რომლებიც სულ უფრო მეტად არიან დაინტერესებულნი ჯანსაღი და მდგრადი წარმოშობის საქონლით, რაც მზარდი ტენდენციაა, რომელიც ასახავს ევროპულ და გლობალურ ბაზრებზე მიმდინარე ფართო ტენდენციებს.