საიტის ანალიზი gorenje.ge
ვებგვერდი gorenje.ge წარმოადგენს Gorenje-ს, საყოფაცხოვრებო ტექნიკის ევროპული მწარმოებლის ქართულ ონლაინ წარმომადგენლობას, რომელიც ცნობილია თავისი ტექნოლოგიურად მოწინავე და ესთეტიურად სასიამოვნო პროდუქტებით. დაარსებული 2016 წელს და რეგისტრირებული Gorenje d.d.-ის მიერ, საიტი ასახავს კომპანიის გლობალურ ერთგულებას მომხმარებლების ცხოვრების გამარტივებისადმი, რაც გამოხატულია მის ქართულ ბაზარზე პოზიციონირებაში. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამად არ გააჩნია მომხმარებელთა შეფასებები, აქტიური სოციალური მედიის ბმულების არსებობა ისეთ პლატფორმებზე, როგორიცაა Facebook და YouTube, მიუთითებს ქართველ მომხმარებლებთან ურთიერთობის დამყარების მცდელობაზე. ტექნიკური ასპექტები, როგორიცაა HTTPS და Google Tag Manager-ის ინტეგრაცია, მიუთითებს მის თანამედროვე, უსაფრთხო და მონაცემებზე დაფუძნებულ მიდგომაზე ციფრული ოპერაციების მიმართ, რომელიც მიზნად ისახავს ეფექტურად წარმოაჩინოს Gorenje-ს პროდუქციის ფართო ასორტიმენტი და დიზაინის ჯილდოები ქართულ ოჯახებში, რომლებიც ეძებენ ხარისხსა და ინოვაციებს.