საიტის ანალიზი gport.ge
2016 წელს დაფუძნებული Gport.ge, როგორც ჩანს, წარმოადგენს "ეს კა კონსალტინგის" ციფრულ წარმომადგენლობას, რაც მიუთითებს ქართულ ბაზარზე საკონსულტაციო მომსახურებაზე ფოკუსირებაზე. მიუხედავად იმისა, რომ კონკრეტული გვერდის შინაარსი დაწვრილებით არ არის მითითებული, მისი რეგისტრაციის თარიღი მიუთითებს ზომიერად დამკვიდრებულ ონლაინ კვალზე. Google Analytics-ისა და Google Tag Manager-ის არსებობა მიუთითებს მონაცემებზე დაფუძნებულ მიდგომაზე მომხმარებლის ქცევის გასაგებად, რაც ჩვეულებრივი პრაქტიკაა ბიზნესებისთვის, რომლებიც ციფრული ხილვადობისკენ ისწრაფვიან საქართველოში. სოციალური მედიის ბმულების ან მომხმარებელთა მიმოხილვების არარსებობა, მის ტექნიკურ კონფიგურაციასთან ერთად, იმაზე მიუთითებს, რომ Gport.ge შესაძლოა პრიორიტეტს ანიჭებდეს უშუალო B2B ურთიერთობებს ან შიდა ოპერაციებს, ვიდრე ფართო საზოგადოებასთან ურთიერთობას, რაც ხშირად გვხვდება სპეციალიზებულ საკონსულტაციო ფირმებში, რომლებიც საქართველოში ციფრული ლანდშაფტის განვითარებაში ოპერირებენ.