საიტის ანალიზი grato.ge
გრატო.ge, რომელიც 2008 წელს კომპანია „გრატო პასაჟის“ მიერ დაარსდა, როგორც ჩანს, ქართული ონლაინ სივრცეში დიდი ხნის არსებობის მქონეა. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამინდელი მეტა აღწერა მინიმალურია, დომენის რეგისტრაცია ცნობილი ადგილობრივი პროვაიდერის მიერ მიანიშნებს ფუნდამენტურ არსებობაზე საქართველოს ციფრულ ლანდშაფტში. საიტის ტექნიკური გამართვა, მათ შორის HTTPS-ის მხარდაჭერა და AIOSEO-ს გამოყენება, მიუთითებს ვებ სტანდარტებისადმი თანამედროვე მიდგომაზე. მისი ასაკისა და კორპორატიული რეგისტრაციის გათვალისწინებით, სავარაუდოა, რომ Grato.ge ფუნქციონირებს, როგორც კორპორატიული ვებ-გვერდი ან პლატფორმა მისი მშობელი კომპანიისთვის, რომელიც შესაძლოა გთავაზობთ მომსახურებებს ან ინფორმაციას, რომელიც აქტუალურია საქართველოს ბაზრისთვის, თუმცა ჩართულობის დამატებითი მეტრიკები ჯერჯერობით ხელმისაწვდომი არ არის.