საიტის ანალიზი greenway.ge
ეს ვებსაიტი, greenway.ge, ყურადღებას ამახვილებს საქართველოში ტექნიკური ინსპექტირების გამარტივებაზე. 2017 წელს გაშვებული და რეგისტრირებული, როგორც "გრინვეი საქართველო", ის იყენებს Google Analytics-ს, Google Tag Manager-სა და Facebook Pixel-ს, რაც მიუთითებს მომხმარებლის ქცევის თვალთვალისა და ონლაინ ჩართულობის ძლიერ განზრახვაზე. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამად მომხმარებლის შეფასებები აკლია, მისი არსებობა YouTube-ზე, Facebook-სა და LinkedIn-ზე მიანიშნებს აქტიურ სოციალური მედიის სტრატეგიაზე, რომელიც მიმართულია ქართული საავტომობილო ან ბიზნეს სექტორის ფართო აუდიტორიის მიღწევაზე, სადაც გამარტივებული ინსპექტირების პროცესები სულ უფრო ფასობს.