საიტის ანალიზი grosh.ge
Grosh.ge არის Grosh-ის ონლაინ წარმომადგენლობა, ქართული ბრენდი, რომელიც სპეციალიზდება მაღალი ხარისხის, ხელნაკეთ ტყავის ნაწარმზე, როგორიცაა ჩანთები, საფულეები და აქსესუარები. დაარსებული 2017 წელს, საიტი ხაზს უსვამს „ქართულ წარმოებასა და გამორჩეულ ხარისხს“, პოზიციონირებს რა თავს, როგორც უნიკალური საჩუქრებისა და პირადი ნივთების მიმწოდებელი. მიუხედავად იმისა, რომ საიტი ყურადღებას ამახვილებს პროდუქციის დემონსტრირებასა და საგანმანათლებლო კონტენტზე, როგორიცაა ტყავის ჩანთის არჩევა ან საუკეთესო საჩუქრების იდეები, ის ასევე აჩვენებს ამბიციას საერთაშორისო მონაწილეობის ხსენებით, როგორიცაა MIPEL 2022. მისი აქტიური სოციალური მედია Facebook-სა და Instagram-ზე მიანიშნებს სტრატეგიაზე, რომელიც ფოკუსირებულია ვიზუალურ მიმზიდველობასა და მომხმარებელთან პირდაპირ ჩართულობაზე, რაც ჩვეულებრივია ქართული ხელოსნური ბრენდებისთვის, რომლებიც ცდილობენ ერთგული მომხმარებლების ბაზის შექმნას. საიტის ტექნიკური პარამეტრები, მათ შორის HTTPS და Google Tag Manager, მიუთითებს ონლაინ ოპერაციებისადმი თანამედროვე მიდგომაზე, რომელიც მიზნად ისახავს უსაფრთხოებასა და მონაცემებზე დაფუძნებულ მარკეტინგს.