საიტის ანალიზი gulf.ge
Gulf.ge წარმოადგენს შპს "Sun Petroleum Georgia"-ს ციფრულ წარმომადგენლობას, რომელიც, მეტა აღწერილობის მიხედვით, საქართველოს მასშტაბით საწვავის ავტოგასამართი სადგურების ყველაზე ფართო ქსელს ოპერირებს. 2012 წელს დაარსებული ვებ-გვერდი მომხმარებლის აქტივობის თვალთვალისთვის იყენებს Google Analytics-ს, Google Tag Manager-სა და Facebook Pixel-ს, რაც მიუთითებს ციფრულ მარკეტინგსა და მომხმარებელთა ჩართულობაზე ფოკუსირებაზე. მიუხედავად იმისა, რომ საკონტაქტო ტელეფონები მითითებული არ არის, Twitter-ზე, YouTube-სა და Facebook-ზე არსებული აქტიური სოციალური მედიის ბმულები მიუთითებს უფრო ფართო ონლაინ კომუნიკაციისა და ბრენდის ცნობადობისკენ სწრაფვაზე ქართულ ბაზარზე, სადაც მსგავსი პლატფორმები მომხმარებლებთან ურთიერთობისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია.