საიტის ანალიზი hertz.com.ge
Hertz.com.ge, რომელიც 2014 წელს დაარსდა, გლობალურად აღიარებული ავტომობილების გაქირავების ბრენდის ქართული წარმომადგენლობაა. ქართული რეესტრის ქვეშ არსებული დომენის გამოყენებით, საიტი ორიენტირებულია ავტომობილების გაქირავების ხელშეწყობაზე, როგორც საქართველოს შიგნით მოგზაურობისთვის, ისე სომხეთში ტრანსსასაზღვრო მოგზაურობისთვის, განსაკუთრებული აქცენტი კეთდება სეზონურ გამოცდილებაზე, როგორიცაა მთაში მოგზაურობა. Google Tag Manager-ისა და Yandex.Metrika-ს არსებობა მიუთითებს მომხმარებელთა ბაზის გაგების მონაცემებზე დაფუძნებულ მიდგომაზე, ხოლო Facebook-ის ხილული ბმული მიუთითებს ჩართულობის სტრატეგიაზე, რომელიც გავრცელებულია ქართულ ბიზნესებში, რომლებიც ცდილობენ მომხმარებლებთან დაკავშირებას. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებელთა მიმოხილვები არ არის, HTTPS დაშიფვრა და საქართველოში დაფუძნებული რეგისტრატორის არსებობა ხაზს უსვამს მის ერთგულებას უსაფრთხო და ლოკალიზებული ონლაინ წარმომადგენლობისადმი საქართველოს ტურიზმისა და ტრანსპორტის სექტორში.