საიტის ანალიზი hipo.ge
CallCenter24.ge, დაარსებული 2022 წლის 1 აგვისტოს, საქართველოში გთავაზობთ 24/7-ზე მომუშავე ქოლ-ცენტრის სრულყოფილ აუთსორსინგულ მომსახურებას. ვებსაიტი ორიენტირებულია შემომავალი ზარების, სოციალური მედიის შეტყობინებების, ელექტრონული ფოსტის და სხვა კომუნიკაციების ეფექტურად დამუშავებაზე. იგი აღწერს მის სერვისებს, ინტეგრაციის პროცესებსა და მომხმარებელთა მხარდაჭერის აუთსორსინგის უპირატესობებს, რაც გამყარებულია H1 თეგით, რომელიც ხაზს უსვამს კლიენტებთან კავშირებს. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებელთა შეფასებები ან სოციალური ქსელების ბმულები არ არის ხელმისაწვდომი, საიტი უზრუნველყოფს უსაფრთხო დათვალიერებას HTTPS-ით და იყენებს Google Tag Manager-სა და Facebook Pixel-ს ანალიტიკისთვის. კონტაქტი შესაძლებელია მოწოდებული ქართული ტელეფონის ნომრით.