საიტის ანალიზი holidaylux.ge
HolidayLux.ge, რომელიც 2015 წელს დაარსდა და რეგისტრირებულია შპს „სმარტ ვებ“-ის მიერ, როგორც ჩანს, ორიენტირებულია ბათუმის ტურიზმის სექტორზე, რაც მის H1 სათაურში იკვეთება. Google Analytics-ისა და Facebook Pixel-ის არსებობა ციფრული მარკეტინგისადმი თანამედროვე მიდგომაზე მიუთითებს, რომელიც მიზნად ისახავს პოტენციურ კლიენტებთან დაკავშირებას ამ ძირითადი პლატფორმების საშუალებით, რომლებსაც ფართოდ იყენებენ ქართული ბიზნესები სტუმართმასპინძლობისა და ტურიზმის ინდუსტრიაში. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებლების შეფასებები ჯერჯერობით არ არის ხელმისაწვდომი, საიტის აქტიური სოციალური მედიის ბმულები მიანიშნებს ონლაინ საზოგადოების შექმნისა და მომხმარებლებთან ურთიერთობის მცდელობაზე, რაც საერთო სტრატეგიაა ქართული ტურისტული და დასასვენებელი კომპანიებისთვის, რომლებიც ცდილობენ წარმოაჩინონ თავიანთი შეთავაზებები ამ პოპულარულ შავი ზღვისპირა მიმართულებაზე.