საიტის ანალიზი hotcard.ge
2020 წლის ბოლოს გაშვებული ვებსაიტი hotcard.ge, როგორც ჩანს, წარმოადგენს სარეკლამო პლატფორმას, რომელიც მნიშვნელოვან დანაზოგს გვთავაზობს, რაც H1 სათაურიდან "დაზოგე 50% ყველგან" ჩანს. დამატებითი დეტალები მიუთითებს ფოკუსირებაზე "იყიდე ერთი, მიიღე მეორე უფასოდ" შეთავაზებებსა და ექსკლუზიურ აქციებზე, რაც Hotcard-ს აპოზიციონირებს, როგორც ფასდაკლების ან ლოიალურობის პროგრამას, რომელიც მიმართულია ქართველ მომხმარებლებზე, რომლებიც ღირებულებას ეძებენ. მიუხედავად იმისა, რომ საჯარო რეგისტრატორი "i3d" და რეგისტრატორი "proservice ltd" აღნიშნულია, მათი კონკრეტული მნიშვნელობა საქართველოს ციფრულ ლანდშაფტში დაუყოვნებლივ არ ჩანს დამატებითი კონტექსტის გარეშე. საიტის ძლიერი აქცენტი სოციალურ მედიაზე, Facebook-სა და Instagram-ზე ბმულებით, შეესაბამება საქართველოს ბიზნესის ტიპურ მარკეტინგულ სტრატეგიებს, რომლებიც მიზნად ისახავენ მომხმარებელთა ფართო ბაზას ვიზუალური და ინტერაქტიული კონტენტის საშუალებით. მომხმარებელთა შეფასებებისა და განსაზღვრული ანალიტიკური თვალთვალის სისტემების არარსებობა იმაზე მიუთითებს, რომ პლატფორმა შესაძლოა შედარებით ახალი იყოს მომხმარებელთა ჩართულობის ფაზაში ან ფოკუსირებულია პირდაპირ მოზიდვაზე მისი მითითებული უპირატესობების საშუალებით.