საიტის ანალიზი hotelsl.ge
დომენი `hotelsl.ge`, რომელიც 2022 წლის დასაწყისში დაფუძნდა და დავით ჭაბრავამ Proservice Ltd-ის მეშვეობით დაარეგისტრირა, როგორც ჩანს, პლატფორმაა, რომელიც თბილისის სტუმრებზეა ორიენტირებული, რასაც მისი H1 სათაური მიუთითებს. დეტალური მეტამონაცემების არარსებობის მიუხედავად, Facebook-ისა და Instagram-ის ბმულების არსებობა იმაზე მიუთითებს, რომ მიმდინარეობს მცდელობა, სოციალური მედიის საშუალებით ჩაერთონ ქართველი აუდიტორია, რაც ადგილობრივი სტუმართმასპინძლობის სექტორში ბიზნესებისთვის გავრცელებული პრაქტიკაა. საიტის ტექნიკური კონფიგურაცია მოიცავს HTTPS-სა და Facebook Pixel-ს, რაც ონლაინ სივრცეში წარმოდგენისა და ანალიტიკის ფუნდამენტურ მიდგომაზე მიუთითებს. ქართული ტურიზმის კონკურენტუნარიანი ბაზრის გათვალისწინებით, `hotelsl.ge` სავარაუდოდ ცდილობს, გამოკვეთოს ნიშა, რომელიც საერთაშორისო და ადგილობრივ მოგზაურებს, დედაქალაქის აღმოჩენის პროცესში, განთავსების სერვისებსა თუ ინფორმაციას პირდაპირ შესთავაზებს.