საიტის ანალიზი imedia.ge
IMEDIA.GE, რომელიც 2015 წელს დაარსდა, წარმოადგენს ვებსაიტს, რომელიც მომხმარებელთა ფართო გემოვნებას ემსახურება, თუმცა კონკრეტული შინაარსობრივი სფეროები მისი შეზღუდული ონლაინ მონაცემებიდან გამომდინარე, მაშინვე თვალშისაცემი არ არის. ის იმართება კერძო რეგისტრაციით, ადგილობრივი პროვაიდერის, proservice ltd-ის მეშვეობით. მისი დომენის ისტორია მიუთითებს ზომიერად დამკვიდრებულ ონლაინ წარმომადგენლობაზე საქართველოში. მომხმარებელთა შეფასებებისა და სოციალური მედიის ბმულების არარსებობა მიუთითებს საზოგადოების შეზღუდულ ჩართულობაზე ან შიდა, შესაძლოა B2B, ოპერაციებზე ფოკუსირებაზე, ვიდრე მომხმარებლებთან პირდაპირ ურთიერთობაზე, რაც ზოგიერთი ქართული სერვისის პროვაიდერისთვის გავრცელებული მიდგომაა. HTTPS-ის ჩართვით, ის იცავს უსაფრთხოების ძირითად სტანდარტებს, მაგრამ განსაზღვრული CMS-ის ან ანალიტიკური ტრეკერების არარსებობა ართულებს მისი ტექნიკური ბექენდისა და აუდიტორიის ჩართულობის სტრატეგიების დადგენას შემდგომი კვლევის გარეშე. ეს საიტი, სავარაუდოდ, ემსახურება ნიშურ ან შიდა მიზანს საქართველოს ციფრულ ლანდშაფტში, განსხვავებით მაღალი ტრაფიკის მქონე მედია ან ელექტრონული კომერციის პლატფორმებისგან.