საიტის ანალიზი inat.ge
ეს ჩანაწერი ეხება inat.ge-ს, ქართულ ვებსაიტს, რომელიც H3 სათაურით იდენტიფიცირებულია, როგორც „მომხმარებელთან ურთიერთობის ელექტრონული სისტემა“. 2017 წელს გაშვებული და შპს „ნატურლენდზე“ რეგისტრირებული საიტი, როგორც ჩანს, ფოკუსირებულია შიდა ბიზნეს ოპერაციების ხელშეწყობაზე, და არა უშუალოდ საზოგადოებასთან ურთიერთობაზე, რაც დასტურდება მისი გვერდის სათაურით „შესვლა“ და საჯარო საკონტაქტო ინფორმაციის ან სოციალური მედიის არსებობის არქონით. ვებსაიტი დაცულია HTTPS-ით, რაც უზრუნველყოფს უსაფრთხო კავშირს მისი მომხმარებლებისთვის. მიუხედავად იმისა, რომ კონკრეტული მომხმარებლის გამოხმაურება და ტექნიკური პლატფორმის დეტალები ხელმისაწვდომი არ არის, მისი დამკვიდრებული არსებობა მიუთითებს ფუნქციურ, თუმცა კერძო, ციფრულ ინსტრუმენტზე.