საიტის ანალიზი influencer.ge
Influencer.ge, რომელიც 2018 წელს დაარსდა, როგორც ჩანს, არის სპეციალიზებული პლატფორმა, რომელიც იკვლევს ინფლუენსერების სამყაროს საქართველოს ციფრულ სივრცეში. სათაურების არსებობა, როგორიცაა „რა არის Influencer.ge“, „ვინ არიან ინფლუენსერები“ და „ჩვენი გუნდი“, მიუთითებს იმაზე, რომ ის მიზნად ისახავს განათლებას და პოტენციურად ბრენდების დაკავშირებას ქართველ ინფლუენსერებთან. ისეთი ბრენდების ჩართვა, როგორიცაა Bosch და Hairline International, სხვა ნახსენებ კატეგორიებთან ერთად, როგორიცაა სამკაულები და ხელოვნება, მიუთითებს მომხმარებელზე ორიენტირებულ სექტორებზე ფოკუსირებაზე, რომლებიც აქტიურად იყენებენ ინფლუენსერ მარკეტინგს საქართველოში. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებელთა შეფასებები არ არის, მისი აქტიური სოციალური მედია წარმომადგენლობა Facebook-სა და Instagram-ზე შეესაბამება ქართული ჩართულობის ტიპურ მოდელებს და მიანიშნებს ძალისხმევაზე, ააშენოს საზოგადოება მის გარშემო არსებული კონტენტის ირგვლივ.