საიტის ანალიზი ipos.ge
ipos.ge, რომლის მფლობელიც არის შპს „iPOS“, 2013 წელს შექმნის დღიდან სტაბილურად ფუნქციონირებს ონლაინ სივრცეში და აქტიურად პოზიციონირებს, როგორც ქართული ტექნოლოგიური სექტორის მნიშვნელოვანი მოთამაშე. დომენის სათაური და აღწერილობა ნათლად წარმოაჩენს AzRy-ს (სავარაუდოდ, iPOS-ის ბრენდის სახელი) როგორც პროგრამული უზრუნველყოფისა და დამუშავების კომპანიას, რომელიც 2004 წლიდან წარმატების მიღწევაზეა ორიენტირებული. აქცენტი „ფულის გადარიცხვის ერთიან სისტემაზე“, „მრავალარხიან გადახდის სისტემაზე“ და „თვითმომსახურების ტერმინალების სისტემაზე“ მიუთითებს ფინანსური ტექნოლოგიების გადაწყვეტილებებზე ფოკუსირებაზე, რაც საქართველოში მნიშვნელოვანი ზრდისა და ინოვაციების სექტორია. პროფესიონალური სოციალური მედიის ბმულების არსებობა LinkedIn-სა და Twitter-ზე მიუთითებს ბიზნესისა და პროფესიონალი აუდიტორიის მოზიდვაზე, ხოლო Google Analytics-ისა და Google Tag Manager-ის გამოყენება - მონაცემებზე დაფუძნებულ მიდგომაზე საკუთარი ონლაინ წარმომადგენლობის მიმართ. ეს მიუთითებს კომპანიაზე, რომელიც ცდილობს შექმნას ძლიერი ციფრული კვალი და მოემსახუროს ქართული ბიზნესის ცვალებად საჭიროებებს გადახდებისა და ფინანსური სერვისების სექტორში.